Unha viaxe de contrastes emocionais. Dende a melancolía e as danzas folclóricas do Trío Dumky de Dvo?ák ata a enerxía de Beethoven, a ironía de Poulenc e a paixón desatada da Fantasía de Carmen de Waxman.
Este programa mergúllanos na dualidade entre a introspección e a enerxía desatada. O Trío "Dumky" de Antonín Dvorák (Op. 90) é unha obra seminal do repertorio camerístico, construída sobre seis dumky —cantos épicos eslavos marcados por contrastes abruptos entre a melancolía e a danza—. A súa estrutura non convencional, sen movementos tradicionais, reflicte a liberdade formal do Romanticismo tardío, mentres que as harmonías modais e os ritmos de furiant conectan co folclore checo. Na segunda parte, a Sonata Op. 12 nº 3 de Beethoven revela o xenio do compositor na súa fase de transición: o diálogo entre violín e piano desafía a hierarquía clásica, con pasaxes case concertantes e un humor que prefigura o Sturm und Drang. A Sonata de Francis Poulenc (1943), escrita durante a ocupación nazi, combina a ironía neoclásica coa súa firma harmónica —acordes bitonais, melodías que bailan entre o sacro e o profano—. Finalmente, a Fantasía de Carmen de Franz Waxman (1946) é unha homenaxe virtuosística á ópera de Bizet, onde o violín recrea o dramatismo de Carmen mediante técnicas extendidas (glissandi, pizzicati) que desafían a gravidade.
Mira Foron violín + Jorge Suárez violonchelo + Anthony Sintow-Behrens piano
PROGRAMA:
1ª parte:
• Dvorák: Trío «Dumky» para violín, violonchelo e piano
2º parte:
• Beethoven: Sonata para violín e piano Op. 12, Nº. 3, en si bemol maior
• Poulenc: Sonata para violín e piano, FP 119
• Waxman: Fantasía de Carmen18
Cando:
Domingo, 21 de Setembro de 2025
Lugar:
Auditorio Martín Códax do Conservatorio Superior de Música
Horario:
12.00 h.
Prezo:
Venda de entradas en https://entradas.ataquilla.com


